duminică, 1 decembrie 2013

Fratele Iordache


La Manastirea Sihastria intr-o zi de vineri ale lunii noiembrie 2013, l-am intalnit pe acest om, probabil calugar, probabil preot, venit sau nu in pelerinaj la aceasta manastire din tinutul Neamtului. Intrebandu-l cum il cheama la sfarsitul discutiei dintre noi doi, s-a aplecat si mi-a rapuns in taina: Fratele Iordache....

L-am intalnit in paraclisul Manastirii Sihastria. Era pentru prima data cand am intrat in aceasta incinta. Probabil vazandu-ma destul de nedumerit a venit catre mine si a inceput sa imi explice de unde sa o apuc spre a ma inchina la icoanele din incapere. Prima data la Mantuitor, dupa aceea la Maica Domnului, dupa care la ceilalti Ingeri si Sfinti.

Din tot dialogul avut cu el, o mica taina as spune, am mai invatat cate ceva. Avea o vorba placuta, vorbea foarte clar desi are o varsta destul de inaintata, fapt care i se citea si pe chip. Avea ochii foarte limpezi si o privire calda. A fost o placere sa il ascult pentru scurt timp si sper sa il mai reintalnesc cand mai ajung prin zona...

Doamne ajuta !