luni, 30 decembrie 2013

Parintele Iustin (Justin) Parvu

In anul care tocmai va trece in scurt timp, intr-o vizita la schitul Cerebuc din Ceahlau am aflat de Parintele Iustin Parvu. Si mi-am propus sa ii fac o vizita. La scurt timp de la vizita la schitul Cerebuc, intorcandu-ma din zona Neamtului spre Iasi, in noapte strada era blocata de zeci de masini. Era multa lume adunata la Manastirea Petru Voda si cozi de masini stateau pe strada. In urmatoarele zile am aflat ca a murit Parintele Iustin Parvu .... Si ma gandesc ca doream sa il vizitez si eu. Probabil era imposibil deoarece din cele citite am aflat ca era bolnav si nu prea mai primea pelerini. Iar cand veneau pelerini acolo la Manastire, in zilele bune, tot aglomerat era. Cand erau prea multi le vorbea la toti odata, iesind afara, in rest primea pe fiecare care isi astepta randul. Cumva sa zic ca a ramas pentru mine ca ceva neimplinit..... Imi pare rau ca nu am ajuns, dar nu e nici acum tarziu sa vizitez acest loc.

Inainte de ultimele lui cuvinte, a fost intrebat despre noile cipuri implementate in buletinele care vor intra in vigoare din 2014. Apropo, vom putea alege daca dorim buletine cu cip sau fara cip in caz de trebuie schimbate. Interesanta este si intrarea in vigoare a acestei forme a cartii de identitate - de la 1 aprilie 2014. Eu la inceputul lui 2014 ma gandesc sa il "pierd" cumva, ca intr-o luna sa mi se elibereze tot un buletin vechi valabil inca pe 10 ani (asta e o solutie ca sa nu mai fiu pus atunci sa aleg). 

Continuati cu acest articol pe pagina urmatoare, accesand butonul cu textul - "Aflati mai multe"


Revenind la Parintele Iustin, acesta la intrebarea legata de cardul de sanatate cu cip: 

"Ce sa faca o mama care are un copil bolnav in stare critica si este necesar o interventie chirurgicala pentru ca astfel ar muri? Ca sa il opereze va trebui internat, ca sa il interneze are nevoie de cardul de sanatate cu cip."

a raspuns:

„Nu, să nu îl lase să moară. Eu nu îmi pot asuma această decizie. Nu trebuie ajuns nici la extreme. Acest cip nu e pecetea, nu e lepădare… Dar fiecare să facă după conştiinţa şi puterea lui. Cât puteţi luptaţi împotriva lor cu toată forţa şi unitatea, dar fără atitudini extreme, încă nu e cazul. E vorba însă că mai sunt 12 luni…12 luni de libertate si vine urgia ”.

Cand cineva a intrebat sa se explice mai clar ceea ce a spus, parintele nu a mai raspuns. Ultimele cuvinte ale Parintelui Iustin Parvu au fost:

Măi, să ştiţi că nici eu nu ştiu ce să fac. Nu m-am hotărât dacă să trăiesc sau să mă duc. Nici eu nu mai ştiu ce vreau"

Pe seama acestui raspuns final care l-a dat, lumea deja a inceput sa faca si diferite scenarii, printre care si cel cu marele cutremur pe care toti il asteptam si super cercetatorii de la centrul seismologic, in frunte cu d-ul Marmureanu il prevestesc si il asteapta pentru ale lor masuratori.

(De atras atentia ca exisista un dispozitiv de avertizare deja lansat care te poate avertiza cu 30 secunde inainte, dar abonamentul anual e de 100E - s-au folosit "baietii destepti" de acest fenomen natural pentru a putea face o caruta de bani pe spatele nostru desi cam tot ce au realizat este din fonduri europene nerambursabile. Treabuia dat gratis si oferit la toata populatia expusa in zona de risc Vrancea. De mentionat ca sunt multi Alesi care il au gratis fiind platit din banii contribuabililor. Recent Marmureanu vine si lanseaza o idee precum ca s-ar lucra la un sistem national de avertizare ce va fi implementat impreuna cu agentiile de telefonie mobila din 2014. A fost o stire care a durat 3-4 zile undeva prin noiembrie, dupa care nimeni nu mai vorbeste nimic despre.)

Precedentul creat de aceste ultime cuvinte rostite de Parintele Iustin, i-a determinat pe unii sa inceapa sa se gandeasca si sa isi pregateasca drumul pentru plecarea din Bucuresti in viitorul apropiat spre locatii mai sigure unde nu se simt cutremurele. In fine, par hilare aceste manifestari sau aceasta frica de moarte, dar e o vorba totusi: "Daca iti e dat sa mori, te poti ascunde si in gaura de sarpe ca nu scapi!" sau "Cum ti-i scris asa ti-i dat!". Indiferent unde vei fi fie in Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, daca e sa iti pice drobul de sare in cap tot iti va pica. Mesajul are mai mult o alta semnificatie decat o prevestire .... pana la urma toti sunt liberi sa il interpreteze cum vor.

In continuare va las in ambianta unor clipuri video alese de pe Youtube cu vorbe de duh ale Parintelui Iustin Parvu. Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

Parintele Iustin (Justin) Parvu - Ce ne-a mai ramas de facut:



Parintele Iustin (Justin) Parvu - Despre viata vesnica:



Parintele Iustin (Justin) Parvu - Despre viitorul razboi si lipsa de marturisire a generatie actuale:



Parintele Iustin (Justin) Parvu - Document - Interviul lui Sorin Dumitrescu din 1997:



Parintele Iustin (Justin) Parvu - Vai, ce de ingeri aici:


Parintele Iustin (Justin) Parvu - Veti fi vanduti:

Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu