marți, 10 noiembrie 2015

Ce ii trebuie unui om pentru a vorbi cu Dumnezeu? - Interviu cu pustnicii nostri

O intrebare dificila, dar la care cei experimentati pot raspunde ... Eu as da un raspuns pe cat de simplu pe atat de complex: fapte bune si credinta adevarata. Si intr-adevar au incercat multi, dar putini au fost cei alesi, chiar daca s-a intamplat ca acest "dialog prin cuvant direct" sa fie si in ultima lor suflare.

"Rugaciunea slefuieste sufletului omului ....... Iara imputernicirea rugaciunii de la Dumnezeu, cum vrea Dumnezeu asa coboara inima lui. Si cum ii coborara Dumnezeu rugaciunea? Dupa smerenia lui ... Dumnezeu toate le-a facut. Dar are pretentii la om? De ce are pretentii la om? Pentru ca la nimeni nu o dat ce o dat omului! A turnat Duh Sfant peste om .... Ce sa fac Doamne sa ma mantuiesc? Pazeste cele 10 porunci!"

Ce spunea Ioan Gura de Aur despre cele 10 porunci? "Sunt foarte simplu de tinut, daca sunt facute din iubire ..."

Tot din materialul video urmator am surprins si urmatoarele, o scurta dovada de iubire fata de semeni:

"Un caz: La matale cade 1 mil de lei, din buzunar. Eu daca "te iubesc" pe matale fuga m-am repezit sa nu a apuce a lua altul si fuga uite domna, de la matale o cazut. Daca nu te iubesc pun piciorul pe ei" - interesant caz, recunosc ca am avut si eu momente similare in trecut in viata cand doream sau chiar am pus piciorul sau am dat la o parte o bancnota care a cazut din buzunarul cuiva. Tot un "furt" se cheama, in mod indirect contribuind la realizarea lui. Dar atunci nu cunosteam mare lucru despre adevaratul sens al raului neintentionat facut .... Au fost cazuri cand am scapat si eu ceva din buzunar si am fost atentionat de catre alte persoane. Deci exemple am avut pentru a invata cum sa procedez corect sau sa mi se arate ca am gresit, astfel observand ca mai exista si oameni cumsecade, cu o educatie si cu mult bun simt (lucru intalnit din ce in ce mai rar in timpurile noastre) ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu