miercuri, 13 mai 2015

Marii Initiati ai Indiei si Parintele Paisie Aghioritul


"Mă socotesc pe mine însumi fericit pentru faptul de a fi cunoscut de-a lungul vietii oameni de seamă, precum bătrânul Paisie. Ei m-au ajutat foarte mult în drumul meu. Mi-au dăruit experiente minunate si au răspuns în acest fel dificilelor întrebări cu care m-am luptat vreme de multi ani: De ce există lumea? Există Dumnezeu? Cum trebuie să trăiesc? Cine sunt? In ce constă firea mea? Voi înceta să exist după moarte?..."


Am gasit un material online foarte interesant scris de Dyonysios Farasiotis despre marii initiati ai Indiei si parintele Paisie Aghioritul, aici (linkul este directionat catre sfaturiortodoxe.ro). Despre parintele Paisie Aghioritul mai puteti puteti citi aici (linkul este directionat catre crestinortodox.ro) .

Asa cum altii fac mobilizare generala pentru a aduce raul sau a produce raul pe Pamant asa si Parintele Paisie Aghioritul facea mobilizare generala spre a aduce lumea la rugaciune, pentru a ne ruga Domnului sa ne fereasca de cele rele, aici.

Despre Parintele Paisie Aghioritul - un om universal - puteti citi, aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu