miercuri, 25 februarie 2015

Lumina din lumina ...

In acest weekend dupa slujba de liturghie oficiata la Biserica Sf. Andrei din Iasi, am revenit dupa scurt timp in biserica. In afara de linistea din interior, liniste care iti confera posibilitatea unei scurte meditatii sau a unei rugaciuni, am avut parte si de o imagine superba cu raze de soare care intrau prin ferestrele bisericii dand lumina si caldura locului. Avand doar telefonul la mine am surprins cateva cadre. Din toate imaginile facute am selectat una singura pe care doresc sa v-o impartasesc si d-voastra:


As vrea sa inchei acest post cu o reflectare personala asupra slujbei de duminica a Sfintei Liturghii. Nu frecventez constant o singura biserica pentru a participa la slujba de Sfanta Liturghie, intotdeauna am cautat (cu siguranta voi mai merge si in alte parti), un loc unde sa ma simt cel mai bine si implicat. Personal marturisesc ca in ce priveste orasul Iasi, pana in prezent cel mai mult mi-a placut oficierea slujbei la Manastirea Trei Ierarhi din Iasi. Cu siguranta mai sunt si alte locatii in oras care imi pot transmite acelasi sentiment.

Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu